piątek, 29 września 2017

189. "Podaj dalej" 3

W czerwcu dotarła do mnie paczuszka -niespodzianka z zabawy "podaj dalej" od Sandry z bloga Moje pasje-Greenfrog Handmade . Zaraz po otrzymaniu cudnej paczki ogłosiłam zabawę u siebie. Chęć zabawy zgłosiła Justynka i Paula . Paczuszki do dziewczyn już dotarły więc mogę je u siebie pokazać. Jeśli macie ochotę się pobawić to wypatrujcie u dziewczyn postów z ogłoszeniem zabawy :)

Dla Justyny...





Dla Pauli...




Tak prezentuje się sweterek na kubeczek :)





Pozdrawiam dziewczyny i mam nadzieję,że choć trochę trafiłam w wasze upodobania. 


Miśka>

7 komentarzy:

  1. Świetne prezenty przygotowałaś dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne paki,i t o ubranko na kubek jest świetne! Z takim kubrakiem jesień niestarszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prezenty nam sprawiłas. Dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie obdarowałaś dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnymi prezencikami obdarowałaś koleżanki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe prezenty, ale mnie w nich zachwyciły najbardziej wyhaftowane monogramy. Pozdrowienia ślę:))

    OdpowiedzUsuń