czwartek, 25 lutego 2016

81.Podaj dalej

Wracam sobie wczoraj wieczorem z pracy a tu w domku czeka niespodzianka...
Zapisałam się w grudniu u Uli K na "Podaj dalej"i właśnie wczoraj otrzymałam od niej przesyłkę. A w niej same cudowności, ale sami zobaczcie.





Najbardziej zachwyciła mnie karteczka...




A zaraz po niej kubeczek w sweterku i filcowe serducho...


Były też różne przydasie i wzorki, z których na pewno skorzystam...




I herbatka i batoniki musli które uwielbiam...

Uleńko bardzo, bardzo Ci dziękuję!!!!!!!

Zasady tej zabawy są bardzo proste:
Osoba, która bierze udział w Podaj dalej, po otrzymaniu prezentu musi zorganizować taką zabawę u siebie na blogu. W ciągu roku musi przygotować prezenty dla kolejnych dwóch osób , które wyrażą chęć udziału w zabawie.

Ogłaszam więc " Podaj dalej" u siebie- zapraszam!
Proszę o komentarze pod tym postem i wysłanie adresu na e-maila .
Dwie pierwsze osoby otrzymają ode mnie  niespodziankę.

Zasady zabawy zgapiłam od Uli :)


Miśka >

14 komentarzy:

  1. Cieszę się, że mogłam Cię chociaż troszeczkę uradować i obdarować :) jeszcze raz dziękuję, że zgłosiłaś się u mnie do podaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze raz bardzo dziękuję za piękne prezenty i za możliwość zabawy. Zawsze chciałam dostać od kogoś kubeczek (nikt jak do tej pory na to nie wpadł, choć dużo osób wie,że uwielbiam herbatę), a Ty spełniłaś moje malutkie życzenie :) Buziaki :)

      Usuń
  2. jeżeli jest jeszcze miejsce to ja chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosiłaś się jako pierwsza, więc poproszę adres :)

      Usuń
  3. To i ja się zgłaszam. :) jak się bawić to na całego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację z okazji wspaniałych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zabawa:-) Gratuluje super prezentów :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty ,cieszą oko i serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa ta zabawa "podaj dalej". Szkoda,że jeszcze nie udało mi się zdążyć na czas ze swoim komentarzem.
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję...piękne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń